Office 365 programmer

UDNYT ALLE FORDELENE I OFFICE 365

Er du klar over at Office 365 til virksomheder indeholder meget mere end alle de velkendte Office programmer (Outlook, Word, Excel og PowerPoint)?  I Office 365 får du en lang række ekstra værktøjer i skyen, der kan hjælpe dig med at effektivisere og styrke din virksomheds interne samarbejde.

Her får du en  kort gennemgang af hvilke Office programmer du skal bruge hvornår.

Del viden med SharePoint

SharePoint er en online baseret platform, som afløser virksomhedens ”fællesdrev” eller ”intranet”. Her kan du dele fælles ressourcer, filer og programmer. Med SharePont er det nemt at samarbejde med dine kollegaer – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i.

Sikker lagerplads i skyen med OneDrive

Med OneDrive for business kan du nemt og sikkert gemme dine filer i skyen. Det gør det let for dig at tilgå dine arbejdsfiler, uanset hvor du befinder dig. Med OneDrive kan du også beskytte virksomhedens data med avancerede krypterings-, overholdelses- og sikkerhedsfunktioner. Hver bruger får 1TB lagerplads i skyen.

Onlinemøde med Skype for Business

Slip for unødvendige rejsedage og hold i stedet dine møder online med Skype For Business. Her får du en komplet kommunikationsplatform med telefoni, videoopkald, chat, skærmdeling og dokumentdeling m.m. Desuden er Skype for Business fuldt integreret med Outlook og Office-pakken. Det hele er samlet et sted, og du kan tilgå det fra din computer, tablet eller smartphone

Planner effektiviserer dine arbejdsgange

Planner er et planlægningsværktøj, der hjælper dig og dit team med at bevare overblikket. Her kan du oprette de opgaver du skal have løst og tildele dem til dine kollegaer. Opgaverne kan sorteres under emner og markeres som igangværende, endnu ikke påbegyndt og afsluttede, de kan også præsenteres visuelt ved hjælp af diagrammer.

Teams letter virksomhedens arbejdsgang

Teams er en brugervenlig kommunikations platform, hvor du kan samarbejde på kryds og tværs af afdelinger i din virksomhed. Her kan du organisere projekter og arbejdsopgaver, dele filer, holde møder, hurtigt opdatere dine kollegaer og meget mere.

Onenote – din digitale notesbog i skyen

I OneNote kan du samle ALT hvad du skal bruge, for at huske og administrere dit liv – både på arbejdet og derhjemme. Med OneNote kan du tage noter på præcis den måde, du ønsker det. Du kan indtaste noter, konvertere håndskrevne noter til tekst, optage lydnoter og tage billeder. Du kan også nemt søge og finde de noter du har behov for. Alle dine noter bliver automatisk gemt da OneNote er cloudbaseret.

Bliv opdateret med Delve

Delve opdaterer dig på det indhold, der er relevant for dig – uden du behøver søge efter dem. Indholdet baseres på hvad du arbejder med og hvem du arbejder sammen med, så jo mere du og dine kollegaer arbejder sammen på tværs af Office 365, jo mere får I ud af Delve.

Spar tid med Flow

Med den cloudbaserede tjeneste Flow kan du automatisere tidskrævende arbejdsgange så du får en mere effektiv arbejdsdag. Du kan f.eks. lave et Flow som gemmer alle vedhæftede filer fra mails i en mappe på OneDrive, eller et Flow som sender dig en SMS når du modtager en bestemt type mail i din indbakke.

Involver dig i dine kollegaer med Yammer

Yammer er et socialt netværktøj, hvor du kan styrke din virksomheds kommunikation. Yammer gør det let for dig at komme i kontakt med andre i din organisation, så I kan dele idéer, oplysninger og administrere projekter sammen. Du kan med fordel bruge Yammer sammen med Sharepoint.

Opret hurtigt Apps med PowerApps

Med PowerApps kan du hurtigt udvikle- eller tilpasse virksomhedsapps, der kan bruges af alle i virksomheden. PowerApps er simple at udvikle, da det ikke kræver programmering og så findes der en række anvendelige designskabeloner i programmet til oprettelse af apps.

Microsoft Exchange Server gemmer dine vigtige data

Microsoft Exchange Server er en af de mest udbredte løsninger til e-mail, kalender og kontaktpersoner. Det er en server der gemmer al din data fra din mail, kalender og kontakter, hvorpå alt data lagres, så du aldrig mister dine vigtigste informationer. Du har altid adgang til dine data uanset hvor du befinder dig.

Outlook – meget mere end et mailprogram

Du kender temmelig sikkert Outlook, og arbejder måske allerede med mailprogrammet, men er du klar over at Outlook er meget mere end et mailprogram? Outlook er designet til at snakke sammen med Microsoft Exchange, så du kan styre din kalender, notater, journaler, opgaver og adressekartotek fra ét samlet sted.

Styrk samarbejdet i din virksomhed. Bestil Office 365 i dag!